Tranzitno oglašavanje se odnosi na reklame koje su postavljene
na mestima javnog prevoza
![](https://bilbordisrbija.rs/wp-content/uploads/2019/05/Koje-su-prednosti-tranzitnog-oglasavanja.png)
To mogu biti autobuske stanice, železničke stanice, stanice metroa, aerodromi ili reklame na samim vozilima javnog prevoza na primer autobusima ili vozovima. Ovo su mesta na kojima se okuplja i svakodnevno cirkuliše veliki broj ljudi. Dok čekaju prevoz oni mogu zapaziti Vašu reklamu, koja treba prvenstveno da im privuče pažnju i skrati vreme čekanja.
Reklama treba da bude velikog formata i lako uočljiva
Ljudi se na ovim mestima najčešće ne zadržavaju dugo, tako da reklame ne treba da sadrže puno teksta i informacija. Dakle, reklame treba da budu prilagođene činjenici da imaju za cilj da upoznaju što više ljudi sa Vašim brendom. One mogu biti statične ili pak se smenjivati u zavisnosti od Vaših želja. Ovakva strategija reklamiranja je dobra za podizanje svesti o brendu jer će nesumnjivo na ovim mestima mnogo ljudi doći u kontakt sa Vašom reklamom. To je idealna prilika da uhvatite njihovu pažnju i zainteresujete ih da se bolje upoznaju sa Vašim brendom preko drugih kanala oglašavanja.
Izvor: www.penji.co/
Recent Comments