Reklamne cerade karakteriše brza izrada i niska cena

Takođe, ovaj vid spoljašnjeg oglašavanja karakteriše i jednostavno montiranje i lako postavljanje na različite pozicije. Zbog toga spadaju u jedan od najpopularnijih sredstava za vizuelnu promociju. Prave se od materijala apsolutno otpornog na sve atmosferske uslove što ih čini dodatno pogodnim jer se mogu oprati bez problema i ponovo postaviti npr. na neku drugu lokaciju. Cerade se pričvršćuju pomoću sajle, koja se provuče kroz ringlice (karike) na ceradi. Prilikom izrade ovog formata, kao i kod svakog drugog sredstva medijskog oglašavanja važno je da imate u vidu neke glavne karakteristike i pravila kako biste što efikasnije iskoristili sve njihove benefite.

Prednosti reklamnih cerada

  • Potreba da se primete sa većih udaljenosti, jer se reklamne cerade često nalaze na mestima pored kojih se samo prolazi bez zadržavanja.
  • Neophodnost da je tekst na njima jasno uočljiv, jer se zbog kratkog prolaska pored cerade vreme ne sme gubiti na možda i efektna, ali slabije uočljiva rešenja (koja su dopuštena kod drugih vidova reklamiranja).
  • Poštovanje nepisanog pravila po kojem je cerada pretrpana tekstom kontraproduktivna reklama od koje će oglašavač imati više štete nego koristi.

Izvor: www.internetstamparija.rs