Fotografija promoviše Vaš brend

Fotografija na bilbordu je ono što će Vaši potencijalni kupci prvo primetiti i zato mora na pravi način da predstavi Vaš brend. Zadatak fotografije je da promoviše Vaš brend, ostavi utisak na potencijalne kupce i u krajnjem ishodu poveća Vaš profit. Zato kada birate fotografiju za bilbord imajte na umu da se ne radi samo o tehničkom detalju već o vrlo moćnom mediju koji ima zadatak da ispriča priču umesto Vas i zainteresuje potencijalne klijente.

Izbor fotografije je bitan za privlačenje pažnje

Osnovno pravilo je da fotografija bude jasna i pregledna, ali ne morate se uvek držati jednostavne 2D varijante. Vaš bilbord može biti izrađen i kao 3D, možete imati pokretne slike ili neki vid interakcije sa klijentima, čak i animirana fotografija može biti idealno rešenje za pojedine brendove. Dakle ne mora biti samo jednostavna, velika štampana fotografija. Setite se da je izbor fotografije prava prilika da dizajnirate nešto što će privući pažnju i ostati lako zapamćeno od strane potencijalnih klijenta. Preterano tamne, mutne, vulgarne ili fotografije koje nemaju nikakve veze sa Vašim brendom imaće samo kontra-efekat i negativno će se odraziti na celokupnu Vašu marketinšku kampanju.

Izvor: www.thebalancecareers.com