Od početka 2011. godine na ulicama Beograda i drugih većih gradova u Srbiji mogu se videti novi bilbordi koji se razlikuju od dotadašnjih.To su takozvani LED bilbordi, koje smo jednom već pominjali.
Led bilbord je dakle novi tip bilborda koji umesto štampanog materijala emituje video sadržaj. Taj video sadržaj se emituje preko ugrađenog plejera (koji podržava sve aktuelne formate), a reklame su obično u vidu prezentacije, ređe u vidu klasičnog video materijala. Klijenti koji žele da budu viđeni i da privuku pažnju na neki drugačiji način od klasičnog oglašavanja, izabraće ovaj način oglašavanja koji kombinuje outdoor i video oglašavanje.

Klijenti uz pomoć marketing agencije kreiraju dijalog sa potrošačima koristeći promenljive informacije- prezentacije. Mogućnosti primena takvih prezentacija su neograničene.

Neke od primena su:

  •  Odbrojavanje do nekog specijalnog događaja
  •  Akcije, specijalne ponude i popusti na dnevnom, nedeljnom ili mesečnom nivou.
  •  Različite poruke, u različito vreme tokom dana.

Prednost LED bilborda ogleda se u tome što na njima može biti emitovan pokretan tekst i pokretna slika, tako da su ovi bilbordi uočljiviji od klasičnih bilborda, a pored toga led osvetljenje je takvo da omogućava da bilbord bude uočljiv tokom dana isto kao i klasičan bilbord.Tradicionalni spoljašnji načini oglašavanja zahtevaju od korisnika da u startu plati cenu izrade postera, kao i nadoknadu za sve eventualne izmene. Sa LED bilbordom nema takvih troškova. Poruke mogu biti promenjene istog momenta. Najveća frekvencija ljudi i vozila koji svakodnevno prođu svakako su glavni razlog oglašavanja na ovaj način, plus ekskluzivnost koju pruža reklamiranje na najboljoj lokaciji.

Glavne prednosti LED bilborda

  •  Nema čekanja na izradu i štampanje postera.
  •  Postoji i mogućnost izrade izveštaja sa tačnim vremenom i brojem prikaza reklame i koji može biti korišćen za ciljano emitovanje određenih reklama u određeno vreme.
  •  Pored svega toga, reklamiranje na dinamičnim medijima koji skreću pažnju povećava prodaju i do 107%.
  •  Zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, omogućeno je predstavljanje na najatraktivnijoj lokaciji u većim gradovima, i to u strogom centru na LED displejima dimenzija 4m x 3m. Samim tim, klijent dobija fleksibilnost i prilagodljivost sopstvenim potrebama kao ni od jednog drugog medija. Klijent dobija frekvenciju i ekskluzivnost.
  •  Klijent dobija najveći broj emitovanja: 20 sati dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana godišnje. Reklama, počev od 29.200 do neverovatnih 219.000 emitovanja godišnje.
  •  Klijent dobija i najsavremeniju tehnologiju: Nov digitalni pun kolor led displej na kome se mogu prikazati već napravljene reklame, slike, animacija… Jedini limit za reklamu je mašta klijenta i reklamne agencije koja je angažovana.
  • LED bilbordi su izrađeni na čeličnim nosačima, visine 3 metra. Zaštićeni su metalnim držačima, kao i providnom PVC plastikom, tako da su otporni na sve vremenske prilike
  •  Najzad, klijent dobija i adekvatnu cenu oglašavanja u odnosu na sve druge načine oglašavanja po 1.000 viđenja. Revolucija ovakvog načina oglašavanja leži u činjenici da za svoj novac klijent dobija ne samo najjeftiniju, već i najefikasniju reklamu.