Wallscape (fasadne reklame) su poseban oblik outdoor oglašavanja.
Nejčešće su u vidu murala naslikanih ili pričvršćenih na spoljnim zidovima zgrada. Obično su velikog formata, a izrađene su od posebno mrežastog materijala (mesh) ili od PVC platna. Mesh je izuzetno lagan materijal, delimično propušta svetlo i vazduh, te je veoma pogodan za pokrivanje veoma velikih površina kao i površina koje na sebi imaju prozore. PVC platno se koristi kada su zidne površine bez prozora i kada grafika nije velikih dimenzija. Karakteriše ga dugotrajnost i pouzdanost boja, koje mogu ostati nepromenjene i nekoliko godina.

Ova forma oglašavanja je naročito pogodna za jačanje brenda, ali se može koristiti za promociju novih događaja ili biti deo šire multimedijalne kampanje. Glavna prednost Wallscape je u njegovoj veličini i činjenici da je vrlo pogodan za gradske sredine jer se može nalaziti na zidovima zgrada, garaža, podzemnih prolaza ili drugih vrlo prometnih zona u gradovima gde je mogućnost postavljanja bilborda ograničena. Mogu ih koristiti i velike kompanije i manja preduzeća lokalnog značaja.

5 glavnih prednosti Wallscape reklama

• Velike, lako uočljive reklame pogodne za podizanje svesti o brendu
• Mogu da ih vide i prešaci i drugi učesnici u saobraćaju u najprometnijim delovima grada
• Zanimljiv reklamni sadržaj koji odmah privlači pažnju
• Neprekidna prisutnost reklamne poruke za vreme trajanja kampanje
• Prilagodljivih su oblika i dimenzija tako da se mogu uklopiti na različite površine