Razmišljate o idealnoj opciji za oglašavanje, ali prije nego bilo šta poduzmete jako je važno da razmislite kojoj ciljnoj grupi prezentujete svoj proizvod ili uslugu. To podrazumeva da se ozbiljno pozabavite demografskim karakteristikama područja na kom se oglašavate. Onog trenutka kada znate KO, ŠTA, KAD I KAKO vreme je da plasirate svoj proizvod na najbolji mogući način.
Prvi korak u ovom smeru je da se upoznate sa ciljnom grupom. To će ići na sledeći način:
Pored sebe imate proizvod ili uslugu (u nastavku radi lakšeg sporazumevanja sve ćemo obeležiti kao proizvod) koji treba nekom da se prodaju. Zavisno od vrste proizvoda kategorije koje je uglavnom potrebno proučiti su: godine, nacionalnost, pol, materialni i bračni status konzumenata. Takođe, o kom god proizvodu da se radi, verovatnoća da imate konkurenciju gotovo da se podrazumeva. Olakšica koju u tom slučaju možete iskoristiti je da pogledate koga su suparnici odredili kao ciljnu grupu i da vam to pomogne pri određivanju iste. To ne znači da kradete. To znači da možete „posuditi“ već istražene podatke bez da sa tim ikome naštetite. Takođe, nije potrebno da doslovno prekopirate tuđu ciljnu grupu, već da se samo pomognete informacijama.
Druga stvar koju treba da uradite je da na papir napišete sve moguće koristi vašeg proizvoda i na osnovu benefita stvoriće vam se i slika kome su ti benefiti stvarno potrebni.

Kada stvarate reklamu za svoj proizvod, posebno ukoliko je ona na bilbordu, vodite računa da ona bude hrabra, da bude emotivno angažujuća i da je što veći broj ljudi vidi. Iako se većina ljudi okreće oglašavanju putem društvenih mreža, bilbordi su još jedan odličan način. Pored toga što će vaš bilbord videti zaista mnogo ljudi, bilbordi su u neku ruku odraz prestiža, gledajući iz

pozicije prošlosti kada nije baš svako mogao da nalepi ogroman svetleći materijal u centru grada da ga svi vide.

Takođe, jako je vaćno da poruka koju šaljete bude kratka i slatka. Ovde koristite ono staru: „manje je više“.
Što se tiče još jedne jako važne komponente, a to je lokacija, važno je da vaš bilbord bude na što vidljivijem mestu. To nam je svima jasno. U okviru tog širokog pojma ima nekoliko caka na koje neko ko se ne bavi profesionalno ovim poslom zaboravi ili ne obraća pažnju. Jako je važno, opet se vraćamo na početak, da znate kome šaljete poruku. Od toga će zavisiti i lokacija. Da li želite da vašu poruku gledaju sa susedne zgrade administrativni radnici Ministrastva odbrane ili skejteri iz parka za skejt vratolomije – nije isto. Takođe, što se tiče bilborda koji su postavljeni na glavne saobraćajnice prednost imaju oni na velikim raskrsnicama i mestima gde su zastoji u saobraćaju veći. Eto, postoji i neka praktična korist od saobraćajnih gužvi.
Nadamo se da će vam ovi saveti bar malo koristiti. Svakako u moru reklama kojima nas bombarduju svakog dana pravo je osveženje videti nešto kreativno i nesvakidašnje.