Apsolvirali smo da su bilbordi moderan i siguran način oglašavanja.
Naravno da nas zanimaju neke činjenice koje prate ovaj vid reklamiranja.
Nudimo vam neke od njih:

  • Prvi oblici bilborda (uslovno) pojavili su se jos u starom Egiptu kada su postavljali visoke obeliske od kamena, kačeći zakone na njih.
  • Prvi bilbord kakvim ga danas možemo smatrati napravljen je 1835, i promovisao je cirkus Džereda Bela.
  • Iznajmljivanje bilborda počelo je 1867.
  • U Drugom svetskom ratu bilbordi su korišćeni za razne svrhe – obično za promovisasnje rata, dok su nakon istog korišćeni za širenje mira.
  • Od 2000. godine, udeo oglašivača na otvorenom je porastao sa 7,5% na 10,1%, što pokazuje da su bilbordi i dalje rastući način oglašavanja, čak i pored napretka tehnologije.
  • Najveći bilbord na svetu je u Njujorku, na Times Skveru.
  • Oglašavanje putem bilborda može biti do 80% jeftinije od televizijskog oglašavanja, 60% manje od novinske reklame i do 50% jeftinije od radija.
  • Osamdeset procenata odraslih je reklo da su primetili bilborde odmah po izlasku iz kuće, a 77% reklo je da im bilbordi daju priliku da gledaju u nešto.