U novije vreme pogled na oglašavanje putem bilborda se uveliko promenio. Mada se i dalje smatra najpoželjnijom vrstom reklame, korisnike, uglavnom u saobraćaju, od pogleda u bilborde odvlače telefoni, tableti, i igrice.
To ne znači da se trend kačenja bilborda gasi, naprotiv, valjalo bi, u duhu ovog o čemu smo pisali, znati par saveta o postavljanju bilborda.
- Šest reči ili manje.
Uzimajući u obzir da smo u kretanju i da nam sve i svašta privlači pažnju, a sam fokus i strpljenje se smanjuje svaki dan, pisana poruka na bilbordu treba da bude kratka. Dakle, šest reči ili manje bilo bi sasvim dovoljno za plasiranje poruke koju će svako moći da pročita. Takođe, preporučuje se izbegavanje sitnih paragrafa u uglovima, a ukoliko je kompleksnost vašeg brenda na visokom nivou, treba da izbegavate ovaj vid oglašavanja.
- Budite primećeni, ali nemojte biti preupadljivi.
Bilbordi svakodnevno privlače poglede prolaznika, svih učesnika u saobraćaju i naravno, želja svih nas kao savesnih građana je da sa svojim bilbordom ne prouzrokujemo neki vid saobraćajne nezgode. Ukoliko su vizuelna rešenja previše izazovna, obično se dešavaju ovi problemi.
- Bilbordi nisu mesta za direktni odgovor korisnika.
S obzirom da su sekundarni medijum za oglašavanje bilbordi na sebi ne bi trebalo da sadrže adrese sajtova ili telefonske brojeve. Verovatnoća da vas niko neće pozvati na takav način je velika. Bilbordi su pogrešan medij za bilo šta što nije kratko i jasno.
- Pišite pametno, ali ne prepametno.
Dosadni bilbordi biće ignorisani. Pametni bilbordi biće primećeni i ostaće u pamćenju. Prepametni bilbordi izgubiće mnogo publike jer šalju poruku koju ne mogu svi razumeti.
- Što više bilborda, to bolje.
Bilbordi nisu jeftini, ali se isplate. I što ih više imate, to bolje.
- Ne govorite mnogo, nego pokažite.
Sa bilbordima treba biti kreativan. Od toga da mogu biti 3D, mogu vršiti interakciju sa prolaznicima, mogu imati pokretne delove itd. Maštu na volju!
- Izbegavajte ponavljanje bilo koje vrste.
Koristite prostor mudro. Mnogo košta i treba mnogo truda da se postavi i održava pa vodite računa da poruka bude jedinstvena i da se ne ponavlja jer ponavljanje znači dosadu, a dosada je samoubistvo u marketinškim krugovima.
- Držite se jednostavnosti.
Bilbordi udaraju u srž, a to se postiže isključivo jednostavnošću. Svaki vid komplikacije skupo se plaća kod korisnika.
- Logo
Želja da logo bude što veći treba da se prilagodi stvarnim mogućnostima bilborda. Pametan je izbor da on uskladi sa porukom.
- Testirajte bilbord.
Sve ste uradili kako treba, ali da li će se moći videti? Kopirajte vaš bilbord na veličinu biznis kartice. Ako ne dobijate na toj veličini sve informacije koje su vam potrebne, vratite se i izmenite…Reklama treba da upadne u oči. I, jako bitna stvar, imate samo 5 do 10 sekundi da primite poruku. Na posao!
Recent Comments