Odlučili ste da reklamirate svoj biznis?
Imate odličan proizvod, ali želite da za njegov kvalitet sazna veći broj ljudi?
Novi ste na tržištu i želite da se za Vas čuje?

Ako je odgovor DA, a slutimo da jeste, bilbordi su verovali ili ne najbolje rešenje.
A evo i zašto…

Ljudi mnogo više vremena provode u saobraćaju nego čitajući ili gledajući televiziju.

Moramo li spomenuti da je JEFTINIJE?
To je verovatno svima najbitnija stavka. Pored toga što je jeftinije za poručioce reklame, jeftinije je i za recipijente jer vam za gledanje bilborda nije potrebno ništa osim vida. Zaboravite na kupovinu novina, kablovske ili plaćanje TV pretplate.

Bilbordi ni na koji način nisu invazivni za posmatrače, ne ulaze vam u zgradu, ne zvone vam na vrata, nemate negativnih zvučnih ili mirisnih senzacija, dakle potpuno neutralni, osim što privlače pažnju. OSIM.

Takođe, važna stavka je da ovakav vid oglašavanja postaje najmasovniji, tj. ne postoji masovniji vizuelni ili auditivni medij uključujući sve ostale varijante reklamiranja.

I naravno, ponavljanje je majka usađivanja utiska, a sa bilbordima imate stalne repeticije iznova i iznova na linijama kojima ljudi svakodnevno prolaze i više puta.

I poslednje za ovaj put, ali ne manje važno, bilbordima oblikujemo vizuelni identitet grada, ulepšavamo fasade i puteve.