Jedino u šta smo sigurni je da bilbordi ne idu nigde.
Još mnogo godina će stajati pored puteva i u gradovima dok neko ne smisli neko bolje rešenje, ali iz ove pozicije jako teško je predvideti nešto što će biti snažnije od oglašavanja ovim putem.
Dakle, ove površine namenjene su kreativnom izrazu čoveka koji pokušava da proda neki svoj proizvod ili uslugu i kada vidimo neki dosadan i nemaštovit bilbord, negde duboko u sebi osetimo neku tugu. Ipak, nadamo se da ćemo, u trenucima kada nam je dosadno, kada smo u saobraćajnim gužvama ili čekamo nešto, videti nešto kretivno, zabavno, smešno, inspirativno ili sve u jednom.

Istina je, iako možda ne razmišljamo o tome da zaista dobri bilbordi ostaju duboko u sećanju, nekad i u podsvesti i dugo nakon što ga ugledamo, pamtimo njegov dizajn ili jaku poruku koju šalje. Uglavnom razliku imeđu zaista uspešnog bilborda i onog neuspešnog tj. protraćenog predstavljaju baš te dvije kategorije: dizajn i poruka.

Ako želite pozitivan odziv na svoje promovisanje jedna od ove dve kategorije mora biti uspešno sprovedena u delo. Bilbord mora imati sjajan dizajn ili ubitačnu poruku, a oni idealni imaju oboje.

Takođe, za bilbord je sjajno da u sebi poseduje snagu i mogućnost da intelektualno angažuje posmatrača ili da ga zabavi do te mere da joj on posveti nekoliko sekundi o kojima će kasnije razmišljati.